stan med mammsen .

förlåt förlåt för att inte har skrivit på jättelänge fast jag har lovat , men nu kanske jag ska bättra mig , inget lovat ..
idag har vi ju vatt lediga , studiedag .. så sköööönt , så
idag har jag varit i stan med mammsen , gick runt och handlade lite smått ..
fick hem några plagg oxå .*
köpte en t-shirts och en jättetuff polis T-shirt , ooh så himla nöjd med den , så nu är jag POLiS , lalala ..
sen köpte jag tights och linne och annat , ska lägga upp en bild på det senare . och det LOVAR jag ._.
köpte en mjukglass , yumm ..
sen stack vi hem och nu sitter och bloggar ..
ska kanske ringa jozzä och gå ut och gå ..
ni får upp bilderna ikv elr imorn ..
pusshej /gerta


Kommentarer
Postat av: mongosyster

den lilla sexiga polis nallen har kommit xD

2008-06-13 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0