lalala

idag har jag vatt i skolan , usch ville inte upp imorse ..
sen stack jag till skolan typ 5 min i 8 .
nästan försenad ,  sen hade jag typ två lektioner och ett nationeltprov , man skulle typ va två & två , jag va med Jacob , det gick inte bra ska jag säga ;S.
hehee , sen åt vi , SOPPA ;o . iinte gott alls , tog typ en macka och sen stack vi till teatern .
där träffade vi Alle , Anton och Effe . yää , saknade ;D
teatern va väl okej , fast vi väntade typ en halvtimme innan , och tjugo minuter efter typ , men vi missade iaf en lektion ._.
och idag fyller elin år , grattis till henne . '<3
och på fredag fyller marcus år , gattis till  han mää .
nu ska jag träna snart och sen slappa efter .
inget plugg today . gut ;}
skriver mer ikv kanske .
pussar & kramar , /geerta .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0