kaffe & chips .

oh , nu har det gått ett tag sen jag skrev här , ska försöka skriva varje dag ..
aja , jag har typ precis vaknat , har typ inte gjort mig iordning elr nåt sånt , men nu sitter jag och dricker kaffe & äter chips , bra blandning , haha ..
igår va jag hos jennan och jozzä typ till tolv på natten , dom hade hela huset för dom själva jue ,
så vi köpte chips , godis & pizza och massa gott .
tittade oxå liite på film , sen kom Marcus så vi satt typ och snackade och satt vi datorn .
så jag jag spenderade typ hela dagen där .
det va iaf jättekul , Johanna va oxå med förresten ..
iaf , nu ska jag kanske gå ut med jozzä , sen får det väl bli slapp & O.T.H ikv .. yääää ;]
nu snackar jag med sis på msn , så måste dra , lovar att skriva ikv .
puss/hej , /geerta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0